Μηχανικά εξαρτήματα για VW Golf IV

Υπάρχουν 18 αντικείμενα σε αυτή τη κατηγορία.
058109088k

Μεταβλητός χρονισμός 1,8 T 20V
058-109-088-K

Σκαστρα Bonalume 1.8 Τ

Σκαστρα ανοικτου τύπου Bonalume 1.8 Τ.

Κατάλληλη για Audi A4 8E, VW Golf IV, Skoda Octavia I, Skoda Superb I

Σκαστρα κλειστού τύπου 1.8 Τ

Σκαστρα κλειστού τύπου 1.8 Τ (Γνήσια).

Κατάλληλη για Audi A4 8E, VW Golf IV και Skoda Octavia I.

Turbo K03 SPORT

Turbo K03 SPORT

Κατάλληλη για VW Golf IV, Skoda Octavia I

Intercooler για VW Golf IV

Intercooler για VW Golf IV, Seat Leon, Skoda Octavia, Audi A3 και Audi TT.

Kιτ συμπλέκτη LUK

Kit Συμπλέκτη LUK
Βολάν – Δίσκο – Πλατώ – Ρουλεμάν

Για ολους τους 1,8 Τ και 2.0 TFSI -TSI κινητήρες.

Μπλοκέ QUAIFE

Μπλοκέ QUAIFE

Αποτελείται από μια σειρά ανταλλακτικών υψηλών προδιαγραφών. Δεν ρυθμίζεται επί της εκατό διότι δεν έχει σταθερό ποσοστό (25,50,75) μπλοκαρίσματος, αλλά αυξομειώνετε αναλόγως με τις στροφές που δέχεται το μπροστινό σύστημα.

Καταργεί την υποστροφή του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκίνητου με αποτέλεσμα τη σωστή συμπεριφορά κι αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας.

Vacuum / Boost
Air / Fuel Ratio, Narrowband
Σετ Τροχαλιών

Kινητήρας: 1,8Τ/2,0: Ελαφρύ Σετ Τροχαλιών
Ανακτώντας τη χαμένη δύναμη:
Η μείωση της περιστροφικής αδράνειας του κινητήρα σας ελευθερώνει την ιπποδύναμη, μειώνει το χρόνο αρχικής περιστροφής και σας δίνει ένα παραπάνω πλεονέκτημα σε σχέση με τα άλλα VW και Audi. Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερη δύναμη μέσω της μείωσης της τροχαλίας του στρόφαλου και της αντλίας του υδραυλικού τιμονιού. Το ελαφρύ σετ τροχαλιών υποβιβασμού μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζονται για να κάνει το αυτοκίνητό σας ένα βήμα πιο πέρα.

Πώς δουλεύει:
Ελαφρύ, ελαφρύ και ακόμη πιο ελαφρύ. Μειώνοντας το βάρος του συστήματος τροχαλιών του αυτοκινήτου σας πάνω από 73%, είμαστε σε θέση να ελευθερώσουμε την επιπλέον ενέργεια που συνήθως χρησιμοποιείται για την περιστροφή αυτής της μεγάλης μάζας. Ελαφρύτερες τροχαλίες και ελαφρύτερος στρόφαλος είναι ένα και το αυτό. Απλά λειτουργούν σε αντίθετες πλευρές του κινητήρα. Κερδίζετε δύναμη και έχετε μείωση του χρόνου περιστροφής του κινητήρα. Ωστόσο αυτή δεν είναι η μόνη πηγή επιπρόσθετης δύναμης. Αλλάζοντας τις διαμέτρους της τροχαλίας, καταφέραμε να μειώσουμε το ποσοστό δύναμης που χρησιμοποιεί ο εναλλάκτης και η αντλία του υδραυλικού τιμονιού, διατηρώντας ταυτόχρονα τον αρχικό ιμάντα.

SKODA