Hλεκτρονική. Τεμαχια 4
Μηχανικά εξαρτήματα για Audi A3
Μεγαλύτερη ισχύς, Μικρότερη κατανάλωση.
Μια καινοτόμος και πρωτοποριακή εφαρμογή που αυξάνει την ισχύ και την ροπή των κινητήρων TFSI-TSI χωρίς να απαιτείται προγραμματισμός του εγκέφαλου.
Το Nothelle Box τοποθετείται στον χώρο του κινητήρα και συνδέεται εύκολα γρήγορα και αξιόπιστα σε τρεις διαδοχικές φάσες εναλλάξ.
Μπλοκέ QUAIFE
Αποτελείται από μια σειρά ανταλλακτικών υψηλών προδιαγραφών. Δεν ρυθμίζεται επί της εκατό διότι δεν έχει σταθερό ποσοστό (25,50,75) μπλοκαρίσματος, αλλά αυξομειώνετε αναλόγως με τις στροφές που δέχεται το μπροστινό σύστημα.
Καταργεί την υποστροφή του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκίνητου με αποτέλεσμα τη σωστή συμπεριφορά κι αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας.
Προσφορά Σετ ιμάντα χρονισμού 2.0 Τ
Αυτό το πλήρες κιτ περιλαμβάνει όλα τα αναλώσιμα ανταλλακτικά που είναι γνωστό ότι συχνά αποτυγχάνουν. Η μη αντικατάσταση αυτών είναι πολύ πιθανό να βλάψει τον ιμάντα χρονισμού και να οδηγήσει σε καταστροφικές βλάβες τον κινητήρα. Αυτό το πακέτο διαθέτει επίσης την τροχαλία στροφαλοφόρου της οποίας το βάρος της είναι υποπολλαπλάσιο του βάρους της εργοστασιακής με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση ισχύ από τον κινητήρα .
Το κιτ περιλαμβάνει τα εξής μέρη:
• τροχαλία στροφάλου
• βίδες τροχαλίας
• ιμάντα
• τεντοτήρα
• 2ιμάντα χρονισμού
• αντλία νερού
• ρουλεμάν
Turbo 2.0 TFSI
Κινητήρας: AXX – BWA – BPY
Χωρητικότητα: 1984ccm
Ισχύς: 147kW
Σώμα: από Jan.2005
Κατάλληλο για Audi A3, Audi A3 Sportsback, Audi TT, Golf V, Octavia II και Seat Leon.
Ωστήριο ,αντλίας υψηλής πίεσης 2.0 TFSI.
Αλλαγή κάθε 30.000 χλμ.
Διαθέτουμε κομπρεσέρ air-condition για όλους τους κινητήρες ΤFSi & TSi σε τιμή προσφοράς.
Κωδικός: 1Κ0 820
High Performance Turbolader με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα,αλλαγή της πολλαπλής ,Down pipe με προκαταλυτη με 50 cpsi ,καταλύτης με 200 cpsi , μεσαίο και τελικό καζάνι με 2Χ 76 και με διάμετρο F 70 mm ,ενισχυμένο intercooler και επαναπρογραματισμος του εγκέφαλου.
Μια νέα αντλία παροχής βενζίνης επιλύει το πρόβλημα ανεπάρκειας στην τροφοδοσία που παρατηρείται στις μεσαίες και χαμηλές στροφές στον βελτιωμένο δίλιτρο TFSI, πρόβλημα που οι βελτιωτές προσπαθούν να επιλύσουν μέσα από την επαναχαρτογράφηση της ECU. Η νέα αντλία, μηχανική κι αυτή όπως η εργοστασιακή, πετυχαίνει να καλύπτει τις αυξημένες απαιτήσεις παροχής καυσίμου του βελτιωμένου κινητήρα χάρις της υψηλότερης πίεσης, (130bar αντί 110bar της εργοστασιακής), που αναπτύσσει
SKODA
- Sports Grills και Spoiler
- Wheels and Springs
- Εξατμίσεις
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά
- Sports Grills και Spoiler
- Wheels and Springs
- Εξατμίσεις
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά
- 4-Road Kit
- Mηχανικά
- RS Kit
- Sports Grills και Spoiler
- Wheels and Springs
- Εξατμίσεις
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Προγράμματα
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά
- 4-Road Kit
- Mηχανικά
- RS Kit
- Sports Grills και Spoiler
- Εξατμίσεις
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Προγράμματα
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά
- 4-Road Kit
- Mηχανικά
- RS Kit
- Sports Grills και Spoiler
- Εξατμίσεις
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Προγράμματα
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά
- Sports Grills και Spoiler
- Wheels and Springs
- Εξατμίσεις
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά
- Mηχανικά
- Sports Grills και Spoiler
- Wheels and Springs
- Εξωτερικά αξεσουάρ
- Εσωτερικά αξεσουάρ
- Προγράμματα
- Φωτισμός
- Χερούλια και Προστατευτικά