Kit Συμπλέκτη LUK
Βολάν – Δίσκο – Πλατώ – Ρουλεμάν
Για ολους τους 1,8 Τ και 2.0 TFSI -TSI κινητήρες.
Ανταλλακτικά και βελτιώσεις Skoda VW Audi Seat
Kit Συμπλέκτη LUK
Βολάν – Δίσκο – Πλατώ – Ρουλεμάν
Για ολους τους 1,8 Τ και 2.0 TFSI -TSI κινητήρες.
Μεγαλύτερη ισχύς, Μικρότερη κατανάλωση.
Μια καινοτόμος και πρωτοποριακή εφαρμογή που αυξάνει την ισχύ και την ροπή των κινητήρων TFSI-TSI χωρίς να απαιτείται προγραμματισμός του εγκέφαλου.
Το Nothelle Box τοποθετείται στον χώρο του κινητήρα και συνδέεται εύκολα γρήγορα και αξιόπιστα σε τρεις διαδοχικές φάσες εναλλάξ.
Μπλοκέ QUAIFE
Αποτελείται από μια σειρά ανταλλακτικών υψηλών προδιαγραφών. Δεν ρυθμίζεται επί της εκατό διότι δεν έχει σταθερό ποσοστό (25,50,75) μπλοκαρίσματος, αλλά αυξομειώνετε αναλόγως με τις στροφές που δέχεται το μπροστινό σύστημα.
Καταργεί την υποστροφή του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκίνητου με αποτέλεσμα τη σωστή συμπεριφορά κι αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας.
Προσφορά Σετ ιμάντα χρονισμού 2.0 Τ
Αυτό το πλήρες κιτ περιλαμβάνει όλα τα αναλώσιμα ανταλλακτικά που είναι γνωστό ότι συχνά αποτυγχάνουν. Η μη αντικατάσταση αυτών είναι πολύ πιθανό να βλάψει τον ιμάντα χρονισμού και να οδηγήσει σε καταστροφικές βλάβες τον κινητήρα. Αυτό το πακέτο διαθέτει επίσης την τροχαλία στροφαλοφόρου της οποίας το βάρος της είναι υποπολλαπλάσιο του βάρους της εργοστασιακής με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση ισχύ από τον κινητήρα .
Το κιτ περιλαμβάνει τα εξής μέρη:
• τροχαλία στροφάλου
• βίδες τροχαλίας
• ιμάντα
• τεντοτήρα
• 2ιμάντα χρονισμού
• αντλία νερού
• ρουλεμάν
Turbo 2.0 TFSI
Κινητήρας: AXX – BWA – BPY
Χωρητικότητα: 1984ccm
Ισχύς: 147kW
Σώμα: από Jan.2005
Κατάλληλο για Audi A3, Audi A3 Sportsback, Audi TT, Golf V, Octavia II και Seat Leon.
Ωστήριο ,αντλίας υψηλής πίεσης 2.0 TFSI.
Αλλαγή κάθε 30.000 χλμ.
Διαθέτουμε κομπρεσέρ air-condition για όλους τους κινητήρες ΤFSi & TSi σε τιμή προσφοράς.
Κωδικός: 1Κ0 820
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ AUDI | |
---|---|
AUDI A3 8P1 2.0 TFSI S3 195 kW (265 PS) 350 Nm | Μεγ.Iσχύς : 232 kW (315 PS) Μεγ.Pοπή : 400 Nm |
AUDI A3 8P1 1.4 TFSI 09/079 b2 iksW (125 PS) 200 Nm | Μεγ.Iσχύς : 110 kW (150 PS) Μεγ.Pοπή : 240 Nm |
AUDI A3 8PA2.0 TFSI 03/041 b47is kW (200 PS) 280 Nm | Μεγ.Iσχύς : 179 kW (243 PS) Μεγ.Pοπή : 335 Nm |
AUDI A3 8PA 1.8 TFSI 118 kW (160 PS) 250 Nm | Μεγ.Iσχύς : 151 kW (205 PS) Μεγ.Pοπή : 310 Nm |
AUDI A4 B8 8K RT 001 0701.8 TFSI 118 kW (160 PS) 250 Nm | Μεγ.Iσχύς : 151 kW (205 PS) Μεγ.Pοπή : 310 Nm |
AUDI A4 B8 8K RT 001 071 1.8 TFSI 88 kW (120 PS) 230 Nm | Μεγ.Iσχύς : 107 kW (145 PS) Μεγ.Pοπή : 285 Nm |
AUDI A4 B8 8K RT 001 072 2.0 TFSI 132 kW (180 PS) 320 Nm | Μεγ.Iσχύς : 158 kW (215 PS) Μεγ.Pοπή : 380 Nm |
AUDI A4 B8 8K RT 001 081 1.8 TFSI 88 kW (120 PS) 230 Nm | Μεγ.Iσχύς : 109 kW (148 PS) Μεγ.Pοπή : 265 Nm |
AUDI A4 B8 8K RT 001 082 2.0 TFSI 155 kW (211 PS) 350 Nm | Μεγ.Iσχύς : 180 kW (245 PS) Μεγ.Pοπή : 395 Nm. 1500 - 4.200 U/min |
AUDI A5 8T 2.0 TFSI 132 kW (180 PS) 320 Nm1 | Μεγ.Iσχύς : 158 kW (215 PS) Μεγ.Pοπή : 380 Nm1.500 - 3.900 U/min |
AUDI A6 2.0 TFSI 125 kW (170 PS) | Μεγ.Iσχύς : 154 kW (210 PS) Μεγ.Pοπή : 280 Nm 320 Nm |
AUDI Q5 8R 2.0 TFSI 155 kW (211 PS) 350 Nm | Μεγ.Iσχύς : 180 kW (245 PS) Μεγ.Pοπή : 395 Nm/1.500 - 4.200 U/min |
AUDI TT 1.8 TFSI 118 kW (160PS) 250 Nm | Μεγ.Iσχύς : 151 kW (205PS) Μεγ.Pοπή : 310 Nm |
AUDI TT 2.0 TFSI 125 kW (170PS) )280 Nm | Μεγ.Iσχύς : 154 kW (210PS) Μεγ.Pοπή : 320 Nm |
AUDI TT 2.0 TFSI 03/041 b47is kW (200PS) 280 Nm | Μεγ.Iσχύς : 179 kW (243PS) Μεγ.Pοπή : 335 Nm |
AUDI TT 2.0 TTS 200 kW (272PS) 350 Nm | Μεγ.Iσχύς : 224 kW (305PS) Μεγ.Pοπή : 415 Nm |
High Performance Turbolader με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα,αλλαγή της πολλαπλής ,Down pipe με προκαταλυτη με 50 cpsi ,καταλύτης με 200 cpsi , μεσαίο και τελικό καζάνι με 2Χ 76 και με διάμετρο F 70 mm ,ενισχυμένο intercooler και επαναπρογραματισμος του εγκέφαλου.