Μηχανικά εξαρτήματα για Audi TT

Υπάρχουν 21 αντικείμενα σε αυτή τη κατηγορία.
Μπλοκέ QUAIFE

Μπλοκέ QUAIFE

Αποτελείται από μια σειρά ανταλλακτικών υψηλών προδιαγραφών. Δεν ρυθμίζεται επί της εκατό διότι δεν έχει σταθερό ποσοστό (25,50,75) μπλοκαρίσματος, αλλά αυξομειώνετε αναλόγως με τις στροφές που δέχεται το μπροστινό σύστημα.

Καταργεί την υποστροφή του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκίνητου με αποτέλεσμα τη σωστή συμπεριφορά κι αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας.

Σετ ιμάντα χρονισμού 2.0 Τ

Προσφορά Σετ ιμάντα χρονισμού 2.0 Τ
Αυτό το πλήρες κιτ περιλαμβάνει όλα τα αναλώσιμα ανταλλακτικά που είναι γνωστό ότι συχνά αποτυγχάνουν. Η μη αντικατάσταση αυτών είναι πολύ πιθανό να βλάψει τον ιμάντα χρονισμού και να οδηγήσει σε καταστροφικές βλάβες τον κινητήρα. Αυτό το πακέτο διαθέτει επίσης την τροχαλία στροφαλοφόρου της οποίας το βάρος της είναι υποπολλαπλάσιο του βάρους της εργοστασιακής με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση ισχύ από τον κινητήρα .

Το κιτ περιλαμβάνει τα εξής μέρη:
• τροχαλία στροφάλου
• βίδες τροχαλίας
• ιμάντα
• τεντοτήρα
• 2ιμάντα χρονισμού
• αντλία νερού
• ρουλεμάν

Turbo 2.0 TFSI

Turbo 2.0 TFSI

Κινητήρας: AXX – BWA – BPY
Χωρητικότητα: 1984ccm
Ισχύς: 147kW
Σώμα: από Jan.2005

Κατάλληλο για Audi A3, Audi A3 Sportsback, Audi TT, Golf V, Octavia II και Seat Leon.

Πόμπα Βενζίνης 2.0 TFSI

Ωστήριο ,αντλίας υψηλής πίεσης 2.0 TFSI.
Αλλαγή κάθε 30.000 χλμ.

Κομπρεσέρ Air Condition GOLF VI

Διαθέτουμε κομπρεσέρ air-condition για όλους τους κινητήρες ΤFSi & TSi σε τιμή προσφοράς.

Κωδικός: 1Κ0 820

Φιλτροχοάνη – TFSi / TSi

Φιλτροχοάνη από ανθρακόνημα με ελεύθερο φίλτρο αέρος που αντικαθιστά το εργοστασιακό φίλτρο αέρος. Αυξάνει την ποσότητα του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα και βελτιώνει τη ροπή του με τελικό ώφελος την αύξηση της απόδοσης του, δηλαδή την αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής του κινητήρα

Αντλία βενζίνης 2.0 TFSI

Μια νέα αντλία παροχής βενζίνης επιλύει το πρόβλημα ανεπάρκειας στην τροφοδοσία που παρατηρείται στις μεσαίες και χαμηλές στροφές στον βελτιωμένο δίλιτρο TFSI, πρόβλημα που οι βελτιωτές προσπαθούν να επιλύσουν μέσα από την επαναχαρτογράφηση της ECU. Η νέα αντλία, μηχανική κι αυτή όπως η εργοστασιακή, πετυχαίνει να καλύπτει τις αυξημένες απαιτήσεις παροχής καυσίμου του βελτιωμένου κινητήρα χάρις της υψηλότερης πίεσης, (130bar αντί 110bar της εργοστασιακής), που αναπτύσσει

Σκάστρα VW version c

Σκάστρα κλειστού τύπου version C εργοστασιακή για κινητήρες 2.0 TFSI

Τροχαλία TFSI 200 PS

Το κιτ περιλαμβάνει την τροχαλία τον ιμάντα και τα απαραίτητα για την τοποθέτηση του παρελκόμενα. Η μειωμένου βάρους τροχαλία, μια που το βάρος της είναι υποπολλαπλάσιο του βάρους της εργοστασιακής, εξοικονομεί ισχύ από τον κινητήρα

Κολάρα σιλικόνης VENAIR για Golf V

Βελτιωμένα κολάρα σιλικόνης, αντικαθιστούν τα εργοστασιακά κολάρα αέρος. Πλεονεκτούν έναντι των εργοστασιακών διότι εκτός του ότι είναι σιλικονούχα κατασκευάζονται με
αλλεπάλληλες στρώσεις

SKODA